poniedziałek, 2 stycznia 2017

BĘDZIE NOWA POWIEŚĆ.

2 stycznia 2017 r.


Kochani moi Czytelnicy.


Przed rokiem zaczęłam pisać nową powieść, ale po napisanych 150-ciu kartek, zatrzymałam się niepewna, czy to, co piszę, komukolwiek się spodoba i czy książka będzie miała szansę  wydania drukiem.
Przez długi czas nie wracałam do niej, aż ostatnio wpadłam na pomysł, żeby o jej losie zadecydował osąd moich czytelników na blogu. W zasadzie pisarze nigdy tego nie robią, ale ja postanowiłam spróbować. Tak więc od Waszej frekwencji na blogu, a także mile widzianych komentarzy, zależeć będzie, czy zacznę pisać dalej, czy usunę tekst z komputera.
Powieść przenosi czytelnika do lat  pięćdziesiątych ub.w. w okres bardzo ważny dla przemian w Polsce. Jest pisana w formie wspomnień młodej dziewczyny i choć piszę w pierwszej osobie, zaznaczam: - TO NIE JEST MOJA BIOGRAFIA! mimo, iż wszystkie zamieszczone w powieści szczegóły są autentyczne, jak również osoby w niej występujące.
Książka pisana jest w stylu lat pięćdziesiątych, to znaczy, wiele w niej wulgaryzmów i dosyć drastycznych scen. Ale takie jest życie, brutalne i cyniczne, obdzierające naiwnych ze złudzeń.
Zaczną publikację jeszcze w tym tygodniu, bo muszę ponownie przejrzeć tekst i przygotować do edytowania w internecie.
Proszę więc o  kilka dni cierpliwości, zanim pojawi się na blogu tytuł:

                                            S E K R E T Y   R O D Z I N N E