czwartek, 11 lutego 2021

Protest - ciemny ekran telewizora!

 

 

Dziś
w telewizji TVN i TVN 24, Polsat i innych ciemność głucha. Włączyłam rano telewizor i miałam wrażenie, że mi nawalił. Dopiero po chwili przeczytałam napisy. Chciałam sobie obejrzeć pogodę i musiałam z musu wejść na kurwizję! Ale się nasłuchałam! Okazało się, że to doskonale, iż prywatne stacje TV się wyłączyły, gdyż nareszcie ten ogłupiały elektorat, który nie chce oglądać polskiej telewizji ( polskiej, to znaczy pana Kurskiego) nareszcie obejrzy prawdziwe wiadomości, nie zakłamane przez wrogą prywatną telewizję, która tylko nabija sobie kieszenie kosztem tego okłamywanego przez nie telewidza. Dowiedziałam się, ku memu zdumieniu, że prywatne stacje telewizyjne zrobiły sobie z Polski kolonię!!! A część pieniędzy przekazywana jest do Niemiec! Więc TVP I bardzo się cieszy, że ten niedoinformowany telewidz z TVN24 , Polsatu i innych stacji prywatnych, które żerują na jego pieniądzach, usłyszy rzetelną i uczciwą informację, nie zakłamaną i nie oszukańczą, tylko samą prawdę.
Uderzyłam się w piersi i powtarzając głośno: Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa! - wyłączyłam telewizor, chroniąc go przez rozbiciem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz