niedziela, 20 października 2019

Podróże kształcą.

 foto. Gazeta Wrocławska.

Podróże kształcą. Pojechałam wczoraj na wycieczką, zwiedzić zamek Książ. Byłam tam przed wielu laty, ale chciałam znowu zobaczyć nowo otwarte salony i cudowną przyrodę jaka otacza zamek. Książ jak zwykle zrobił na mnie ogromne wrażenie swoim ogromem. Pod względem wielkości, jest trzecim po Malborku i Wawelu. Chodziliśmy, chodziliśmy, chodziliśmy. Po schodach do góry, po schodach na dół. Jeden salon, drugi salon, trzeci salon...Zmęczeni, zjedliśmy obiad w zamkowej restauracji. Polecam: schabowy na cały talerz. Ale nie o tym chciałam pisać. Po 13 października
zastanawiałam się, dlaczego PiS wygrał. Jeden z powodów tego zwycięstwa widziałam, jadąc z Wałbrzycha do Bolesławca. W szczerym polu, daleko od miasta, ale blisko szosy, czy autostrady stały!...W mieście na ścianach, wystawach sklepowych, wisiały. Na banerach były widoczne z daleka. Co, do licha było takie widoczne? Ależ portrety członków PiS-u biorących udział w wyborach! Były dosłownie wszędzie. Nikt ich nie kaleczył, nie zrzucał i nie chował. Na każdym kroku rzucały się w oczy. Tylko ślepy by ich nie dostrzegł. W ciągu całej podróży, raz jeden tylko dostrzegłam na banerze podobiznę stającego do wyborów członka KO, ale nie wiem jak wyglądał, bo twarz miał oblaną jakimś ciemnym płynem! Jesteśmy krajem demokratycznym i każdy obywatel ma prawo wyrazić swój pogląd. Bardzo żałuję, że mój aparat fotograficzny jest zepsuty. Ale musiałabym zużyć całą taśmę, żeby sfotografować to, co widziałam. Pamiętajmy, że w przyszłym roku mamy wybory prezydenckie. Podobno doświadczenie uczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz